Amacımız üst yönetimden bölüm çalışanlarına kadar tüm çalışanlara kalite iyileştirme çalışmalarındaki rol ve sorumluluklarının tanımlanarak kalite yönetim yapılanmasının oluşturulması, yönetmelik ve standartlar çerçevesinde kalite iyileştirme çalışmalarının planlanması yürütülmesi ve koordinasyonuyla sunulan hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesinin sağlanmasıdır.
Bu amaç doğrultusunda aşağıdaki faaliyetler uygulanır;
-
Komite Toplantıların Koordinasyonu ve Çalışmalarının İzlenmesi
-
Öz Değerlendirmelerin Planlaması, Gerçekleştirilmesi ve İyileştirme çalışmaları
-
Gösterge ve Hedeflerin Belirlenmesi, Takibi
-
Hasta Memnuniyeti ile Görüş Önerilerinin Değerlendirilmesi
-
Çalışan Memnuniyeti ile Görüş Önerilerinin Değerlendirilmesi
-
Tehlikelerin Tanımlanması ve Risklerin Değerlendirilmesi
-
Kalite Faaliyetlerine İlişkin Dokümantasyon Süreçlerinin Yönetimi
-
İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi
-
Eğitim
-
İyileştirme Faaliyetlerinin Belirlenmesi
-
İyileştirme Yöntemleri
-
Bölüm Kalite Sorumluları İle İş Birliği